kejadian

yo2.. haha. kalau aku nak bercerita, komfem aku pon dah lupa apa yang nak diceritakan sebab masalahnya banyak sangat word bombastik yang aku...

yo2.. haha. kalau aku nak bercerita, komfem aku pon dah lupa apa yang nak diceritakan sebab masalahnya banyak sangat word bombastik yang aku dah lupa tapi, bawah ni ada sedikit gambar bukti yang sepanjang aku tak updated blog aku ni, ada banyak benda yang terjadi.. bermula dengan yang paling awal sekali iaitu sambut birthday malini yang keknya sampai tiga bijik hanya disambut di sekolah, kemudian kalih pula ke birthday fifie yang komfemnya akan tinggalkan kesan yang sangat mendalam dalam hidup dia. mana taknya, sampai nak pengsan makcik tu dibuat bang bang bom oleh budak2 f5 yang diterajui cantik oleh si kyla dengan si zati.. nak tau full story?.. tanya tuan empunya badan yer.. haha

bukan itu sahaja, (penanda wacana) lepas tu aku plak berangkat ke lumut dengan alasan ada lawatan sambil belajar kat sana. nak kata best tu boleh la coz kumpul reramai dengan kengkawan kan, other than that, biasa2 je.. lepas tu ada plak merentas desa.. walaupun tak menang tapi aku sumbang gak la markah kehadiran.. haha. sebenarnya, dah boleh jangka dah aku tetap takkan menang walaupun lari dengan penuh semangat!.. haha..












You Might Also Like

0 Komen