biasa broo...

biasa broo.. wow!! gila lah, sumpah lama tak updated blog,.. aku sedang mencari masa yang sangat sesuai untuk aku updated semua cerita best...

biasa broo..

wow!! gila lah, sumpah lama tak updated blog,.. aku sedang mencari masa yang sangat sesuai untuk aku updated semua cerita best dalam blog aku tapi nak buat macam mana, masa tak der dohh.. nak kata bizi sangat tu, memanglah bizi tapi itulah pasal, nak mencari laptop dengan internet satu lagi hal. member2 wa mesti frustrated gile sebab klik je url blog aku tak habis2 cerita pasal buah kepayang kat bawah ni... hahaha. ingat nk privatekan wat sementara waktu tapi bukan sajer blogger yang susah aku pon susah gak, nak kena enter email berbagai.. haiyak!

macam biasa wa kalau bahan tak lengkap memang tak sonok nak updated blog wa yang cun melecun penuh dengan kehijauan dedaunan kiri dan kanan. memori hp dah nak penuh tanggung banyak gambar yang tak sempat nak trasnfer masuk ke dalam blog.. walau macam mana pun, haha exam sudah semakin dekat, idup sudah semakin sibuk, cita-cita mesti kena kejar juga kan.. haiyak!!

tapi walau apa pun lu orang jangan risau aaaa.. dalam masa yang terdekat ni wa akan cuba lunaskan semua utang wa kat dalam blog ni.. dah bersawang dah, sikit hari lagi habuk tebal pat inci.. kepada adik manis yang jauh tu.. *ehem2.. jaga diri bebaik dohh, ko buat aku risau tau tak.. tolonglah jangan buat aku shock dengan briter2 yang tak baper sedap nak dengar.. haiyak!..

woit blogger!! c u later la doohhh..

You Might Also Like

0 Komen