BOF

jeng jeng jeng. ahaks. yaw yaw jangan terperanjat ok. bukan apa, petang petang gini, dengan cuaca panas nye, nak tido memang takkan be...


jeng jeng jeng. ahaks.
yaw yaw jangan terperanjat ok.
bukan apa, petang petang gini, dengan cuaca panas nye,
nak tido memang takkan bermimpi la kan.

so, here we are.
BOF atau Boys over flowers.
cet, tan macho sungguh la tengok citer korea.
heloo, ini cerita korea pertama yang aku layan dalam hidup aku.
tapi serius la weyh, sebab kan citer BOF inilah menjadikan aku budak sekolah yang super duper
minat korea. *masa tu lah.

aku ingat lagi, dulu, aku selalu membahan kengkawan yang minat korea ni
lagi2 kengkawan perempuan.
mana taknya, pantang ada masa sikit, citer korea.
dalam kelas *masa tu upper six* cikgu takder dalam kelas pasang lagu korea kuat-kuat.
nak dijadikan satu cerita ada la sorang junior aku bawa CD BOF ni ke hostel.
disebabkan waktu tu bulan puasa dan takde banyak keje.
aku pun takder hal la nak layan. nak test la tengok apa best sangat citer korean ni kan.
ahaks.

beb, wa cakap lu beb, first time wa tengok citer ni,
perghh, tangkap leleh kot
siyes, siiyes. ni memang ttrue story.
aku habiskan citer ni dalam masa 3 hari non stop.
tido kat kelas, malam sampai sahur dok layan citer ni
mana taknya, ada 25 episod tiap2 episod satu jam
pergh, rabak bai. eye bag lagi gara-gara BOF ni

ahaks, hbis2 je citer BOF ni, aku layan pulak yuhee the witch *kalau tak silapla
then macam2 citer la. bulan ramadhan orang dok khatam al-quran aku dok khatam korean drama.
sampailah aku amik stpm. sebenarnya baru aku tau,
at that time aku baru nak tgok citer tuh,
orang lain dah tgok dah, bak kata aku ni ibarat orang tgok drama adam ngan hawa
aku ni baru nak tgok citer P Ramleee.
lambat betul..

sampailah aku habis stpm.
tapi sekarang dah kurang dah layan citer korean
bukan apa, jalan cerita macam sama je.
tapi bst jugak la sebenarnya.
yup, its individual perception kan.

jadi sebenarnya bagi mengembalikan kenangan lama pada citer ni
ahaks, dengarlah halwa telinga ost boys over flowers dekat blog ini.
btw, skrang ni tengah galak jugak kumpul drama korea.
almaklumlah, sejak2 jadi senior ni, ramai jugak tak kira jambu atau tak,
junior yang minat korean.
apa apa lah. janji bahagia.. ~~

ahaks. DA~~

You Might Also Like

0 Komen