cabaran

acara : bengkel kepimpinan pembantu exco tarikh : 27 Nov 2011 tempat : dewan utama pelajar DUD anjuran : majlis penghuni desasiswa Tekun pen...

acara : bengkel kepimpinan pembantu exco
tarikh : 27 Nov 2011
tempat : dewan utama pelajar DUD
anjuran : majlis penghuni desasiswa Tekun
pengarah projek : Mohamad Shafiq b Kamaruddin


fuh.. mencabar..
sebab apa mencabar? inilah event pertama yang aku handle sejak aku masuk USM. serius aku sangat sibuk masa ini. bayangkan sahaja dalam masa waktu yang sama, dalam minggu yang sama aku berhadapan dengan 5 assigment yang perlu dihantar dalam masa minggu itu juga. termasuk 2 projek MPD iaitu lawatan ke rumah anak yatim dan projek mega aku ini.

tapi menarik juga, ramai juga yang tanya, aku ni tak stress ker? ouh tidak, aku manusia yang sangat positif dimana stress tidaka akan mengganggu gugat sebarang kerja aku plus aku ada suplemen B kompleks, sangat membantu to reduce stress. ah apa apa pun aku sangat seronok handle program ini sebab dengan adanya projek ini aku kenal keseluruhan tempat dalam USM, mana taknya, turun naik HEP brape puluh kali minta kelulusan tambah lagi pergi sana sini dengan peralatan lagi. nasib baik aku ada sekretariat yang sangat membantu aku untuk projek ini.

dan pada hari yang sama juga, tak betah aku untuk duduk tengok orang buat kerja, jadi aku lah yang menjadi MC untuk projek aku ni. aku dengan partnet aku. kami 2 orang yang jadi MC dan hasilnya boleh tahan. yang seronok masing-masing enjoy dengan program ini. ouh lupa nak cakap tujuan projek ini diadakan adalah yang pertama sekali adalah untuk merapatkan ukhwah antara pembantu Exco bg setiap portfolio dengan exco masing-masing. kami juga jemput mantan-manta exco untuk join program ni untuk berkongsi pengalaman. dan semua aktiviti aku sendiri yang reka berdasarkan apa yang aku fikirkan perlu untuk pengisian bagi projek ini. antara pengisiannya :

slot sharing is caring
slot gali dan cungkil
slot penghargaan
slot mari belajar
slot thanks sahabat
slot selingan
slot ice breakking
slot saya boleh, anda boleh dan tekun boleh!
slot pecah belon
dll...

ada banyak gambar yang aku nak upload masuk tapi sayangnya, ada sedikit masalah teknikal. jadi ini je lah gambar yang ada untuk aku upload untuk entry kali ini.

















You Might Also Like

0 Komen