bersawang

salam... bersawang blog aku . nasib tak nampak jer habuk dia, kalau tak mahu pat lima inci. kesibukan yang luar biasa kebelakangan ini memb...




salam...

bersawang blog aku . nasib tak nampak jer habuk
dia, kalau tak mahu pat lima inci.
kesibukan yang luar biasa kebelakangan ini membuatkan
aku terpaksa untuk melupakan sesetengah perkara yang aku kira prioritinya kurang penting.

banyak cerita, tak tahu nak mulakan yang mana satu..
baik, satu satu la yer..
mungkin agak panjang entry kali ini, nak dibuat dalam beberapa entry malas nak pergi new post setiap kali mahu send entry baru..

baik cerita pertama..
korang semua tahu SEKINCHAN IKAN BAKAR?
bagi yang tak pernah lagi cuba, iya silakan, kemudian anda bandingkan sendiri..
bagi aku, kalau setakat mahu makan untuk cuba first time, iya kira ok..
tapi kalau selalu, kena juga fikir banyak kali..
nak kata sedap pun tak sangat, nak kata tak sedap pun
tak juga.. tengah-tengah..
harga,.. mahal..
jadi jangan segan jangan silu, cuba lah!

cerita kedua..
malam keseniaan islam 2011..
malam sambutan isra' mikraj..
aku hanya bantu apa yang patut,
budak asrama nak buat cerita tentang malam p
erjalanan isra' mikraj...
iya, aku menyumbangkan kudrat yang tidak seberapa ini..
menulis skrip, mengarah sedikit, membuat perancangan, bermalam seminggu di asrama..
katanya nak buat malam sabtu 9 Julai,.. tetapi batal..
mulanya agak kecewa memandangkan tiada perancangan yang khusus dari pihak yang menganjurkan, tambahan, aku tidak punya banyak masa untuk mengendalikan perkara ini jika dipostpone terlalu lama..
entah macam mana keputusan dicapai antara mereka..
lansungnya malam rabu 13 Julai 2011, iya bermalam lagi 3 malam di asrama...
kemuncak kepenatan, tidur pukul 2 bangun pukul 5..
berkejar kesana kesini, dengan props lagi..
nasib ada yang membantu, thanks kepada Izzati Zainal dan
Kyla Ahmad..
Malam itu, persembahan diluar jangkaan..
semua seronok, aku tumpang gembira apabila ia berakhir
dengan kejayaan..
ia seolah-olah mengingatkan aku pada malam kesenian islam 2010..
dimana pentomin SAKARATULMAUT mendapat pujian dan kejayaan..
yang tak disangka-sangka..
nama aku dorang announce sebagai pengarah Pentomin Israk Mikraj itu untuk ambil cenderamata..
apa-apa pun terima kasih..
satu lagi catatan dalam kanvas kehidupan aku....

cerita tiga
aku kira rezeki dari Allah..
terima anugerah The Best Coperator 2010..
dekat perhimpunan sekolah pada 11 Julai 2011..
bukan itu sahaja aku juga bagi speech di hadapan 1000 orang pelajar dan 116 orang guru..
perasan?.. iya aku gembira..
terima kasih juga pada bekas kumpulan INOKREAT...
tanpa anda tiadalah
SHASHAKA INOKREAT ENTERPRISE..

cerita empat
Satu lagi pengiktirafan..
Hari Anugerah Cemerlang 2011..
terima Best Student Stpm 2010 bersama 10 orang pelajar lain..
dan satu lagi, matapelajaran Sejarah terbaik..
hadiah buat mak dan ayah..
sebak hati bila nampak air mata mak bergenang saat a
ku naik pentas..


cerita lima..
seronok kalau dapat tangkap gambar pakai kamera ni...
ada sesiapa yang bermurah hati????
gaji bulan 7 capai la sebji..
haha



cerita enam
hahaha.. kini telah menjadi milik aku...
baru 50 jam yang lalu..
tapi masih terkial-kial lagi,
plus,.. hp ini canggih sangat..



You Might Also Like

0 Komen