persiapan...

inilah antara kemeriahan kenduri kahwin dikampung aku. semuanya dilakukan bersama-sama. tidak ada yang terkecuali, dari muda hingga ke tua, ...

inilah antara kemeriahan kenduri kahwin dikampung aku. semuanya dilakukan bersama-sama. tidak ada yang terkecuali, dari muda hingga ke tua, dari kecik hingga ke besar. masing-masing sibuk melakukan pelbagai persiapan. berikut ini adalah antara beberapa keping gambar yang diambil ketika persiapan dilakukan..

sibuk menyiapkan bilik pengantin.

makcik mina, pereka bilik pengantin..

pengantin turut turun padang..

mak pengantin. aku panggil dia tok balak, sebabnya, tok aku ni pernah kerja kat tempat tebang balak sebagai tukang masak..

juga kerabat terdekat aku, bersembang sambil menolong..





meyiapkan lauk pengantin.. serba sempoi..





ini semua gambar candid.. sebab tu muka semua tak boleh blah.. haha. jangan mara aa..

You Might Also Like

0 Komen