menu dan kolaborasi penanga!

istimewanya cara hidangan kenduri dikampung aku dan dibandar.. kalau di kl semuanya pakai bufet kan? tapi kat kampung aku semuanya pakai hid...

istimewanya cara hidangan kenduri dikampung aku dan dibandar.. kalau di kl semuanya pakai bufet kan? tapi kat kampung aku semuanya pakai hidang. maknanya penanga akan hidangkan setalam hidangan kepada para tetamu.. setalam itu adalah lauk2nya lah.. nampak macam penat kan? tapi tidak juga kerana semua penanga ini akan beratur sebaris panjang dan mereka hanya perlu pas2 kan sahaja sehingga la ke meja para tetamu.. apa yang penting?! kerjasama...haha


menu utama... haha

lauk pengantin yang sempoi..

kerabu pucuk paku.. peberat aku tu..

gulai daging dengan batang pisang.. kaw punya!!

selain itu adalah, ikan masin+kurma telur + pajeri nenas+acar limau..

You Might Also Like

0 Komen